Sergi Reboredo

Preu solidari: 100 €
Pàgina web: www.sergireboredo.com
Mides de l’obra: 30 x 40 montada en passepartout de 40 x 50
Materials de l’obra: Fotografía en b/n positivada en papel lford multigrado y montada sobre passepartout de 40 x 50 cm
Temàtica de l’obra: Zones rurals de Kenya
Anàl·lisi teòric de l’obra: Aquesta fotografia forma part del reportatge que porta per titol Mwangeni, i que mostra com es la vida a les zones rurals de Kenya.

Currículum profesional: Barcelona, 1971. Va estudiar al l'IEFC entre 1998 i 2001. Després va realitzar diversos cursos i tallers a càrrec de diverses personalitats del món de la fotografia i va ser becat per la Universitat de Xixón. Ha rebut diversos premis i reconeixements pels seus treballs com el Premi de la Fundació de Drets Civils 2003, Finalista Premi Internacional de Fotografia Digital Gabriel Cualladó de l'Institut València d'Art Modern (IVAM) amb l'obra "La mirada dels desheretats" (2004 ), Primer premi III Certamen Nacional de Fotografia Els drets Humans (Realejos, Tenerife), primer premi "Eugenio Rodríguez" de l'Ajuntament de Toledo, i Premi de Fotoperiodisme "Fundació Caixa Galícia - Juan Cancelo" 2007, entre molts altres guardons. Els seus treballs han estat exposats en diverses sales: Maison de l'UNESCO (PARÍS), Museu d'Art Guangdong (Guangzhou, XINA), La Casa Encendida (Madrid), MACBA, Kowasa Gallery, SONIMAG, Perpinyà (França). Algunes de les seves obres han estat adquirides pel Ministeri de Treball i Afers Socials, la Diputació de Barcelona, l'Ajuntament de Toledo, l'Ajuntament de Torrevieja, l'Institut Municipal d'Acció Cultural de Reus, la Fundació Caixa Castelló i l'Ajuntament de Dénia. El 2004 va publicar el llibre "Barcelona 2004 como mentira" al costat de l'escriptor Manuel Trallero. En l'actualitat treballa com a fotògraf freelance per diversos mitjans de comunicació (La Vanguardia, El Mundo, Viajes National Geographic, Rutas del Mundo, De Viajes, Lonely Planet, NOX, Viajeros, Paisajes desde el tren, Zazpika, Interviu, etc ... ) i ONG's (MDM, Metges del Mon, Farmamundi i Psicòlegs sense Fronteres), i és docent de l'Institut d'Estudis Fotogràfics de Barcelona.