A&3D's

Aquest grup està composat per Cool Grass (tres components de Cosmic Grass: Dani Masgoumiery, Dio Feito, David Subirana) i per Ari Ann Wire (Ariadna Salvador).
L'espectacle que presenten és "Julio Cortázar entre papeles & acordes inesperados".
És un recital de poesia & jazz en homenatge a Julio Cortázar a on la llibertat i l'atzar que respiren a la obra de J.C. i en la manera de concebre aquest estil musical i rítmic són el punt de partida.

Cosmic Grass:

Ariadna Salvador:

MÚSICS
Cool Grass

Cool Grass és un projecte integrat pels music de la formació Cosmic Grass per explorar el seu amor pel Jazz, o més concretament el Soul-Jazz, també conegut com Hard Bop.
Prenent com a referència combos clàssics de l'època com el de Jimmy Smith amb Kenny Burrell i Stanley Turrentine, John Paton juntament amb Grant Gree, Richard Groove Holmes, Larry Young…
Cool Grass presenten una formació de trio. El seu so es desenvolupa al voltant del hammond, epicentre del grup. El Hammond pren el paper del baix a més a més del de acompanyant rítmic i solista, i d´unes armonies que partint del blues tracte d´afegir un toc de soul a estils com el jazz o la bossa nova. El combo es completa amb guitarra i bateria.
Cool Grass tot i sent una formació recent, té una llarga experiència professional. Els seus membres, també al davant de les bandes com Cosmic Grass, Santaneria … han realitzat numerosos concerts per sales i festivals de tot el país. Han estat guanyadors de concursos com el de Música en viu de Badalona, o el Concurs de Directes de Sarrià, i han estat nombrats com a Denominació d´origen a Catalunya.
Els membres de Cool Grass són:
Dani Masgoumiery: Hammond
David Subirana: Bateria
Dio Feito: Guitarra

NARRADORA
Ari Ann Wire

Ariadna Salvador Gironès (Barcelona, 1983), és llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona (2006), ha realitzat el projecte final a l'Université d'Arts Plastiques de Rennes II (França), especialitzant-se en fotografia, gravat i instal•lació. Treballa com fotògrafa, escriptora, i gestora cultural i s'ha format en dansa i interpretació. Ara mateix està finalitzant un màster de Gestió Cultural (UOC). Col.labora amb l'associació cultural Púrpura Visual des de l'any 2009 en quant a fotògrafa, docent, poeta i narradora. Desenvolupa diversos recitals poètics, filosòfics i tallers literaris (2010-2011) a Centre Cívic Sagrada Família, Harlem Jazz Club, Elèctric Bar, Centre Cívic La Sedeta, Casa Sagnier, Consulat Argentí. És component del projecte poètic i musical Wireglass. Publica un reportatge fotogràfic al llibre "Después del cáncer de mama", editorial RBA. Participa en la Performance col.lectiva del Dia Internacional de La Dansa al CCCB, Bcn. Publica dos relats a "Districte V", editorial Montflorit, guanya el 1er premi en categoria Joves escriptors, i en recita uns fragments a Kosmópolis '09, CCCB, Bcn. Exposa el reportatge fotogràfic "La mirada ardent" a diferents llocs de Barcelona (La Casa Elizalde, El Cird, L' Hospital Clínic de Barcelona, etc. 2004-2009) i participa en exposicions col.lectives a la galería Miscelänea i a la Llibreria La Central de Barcelona (2005). Participa en un recital poètic a Formentera (2005), publica un poemari dins de la revista literària mallorquina "Bossanova" (2004) i publica a "Solstici d' Estiu 7", poemari editat per la Fundació Aca que es presenta a Mallorca, València, Menorca, Eibissa i Barcelona (2003). Rep diversos premis literaris i artístics a L'Escola Frederic Mistral - Tècnic Eulàlia (1996-1999).