Isabel Ollé & Susana Duarte

El concerto per Violoncello de Vivaldi inspira una conexió amb el moviment.
De les emocions, els sentiments, la història i la percepció de dues persones i sensibilitats que es troben en aquell espai en aquell moment, sorgirà un diàleg únic, tendre i rítmic.

Creació i interpretació: Isabel Ollé & Susana Duarte
Música: Concerti per Violoncello de Vivaldi
Direcció: Isabel Ollé

Isabel Ollé

Neix a Barcelona l’any 1979. Es gradua dels seus estudis superiors en dansa contemporània a la Escola Superior d’art d’Amsterdam a Holanda, on seguirá treballant per a diferents coreògrafs independents. L’any 2007 cofunda l’Associació Artística Trans, des d’on ha dut a terme diferents projectes per apropar la dansa a la comunitat.
Des de l’any 2003 col.labora com a ballarina amb la coreògrafa portuguesa Susana Duarte en totes les seves produccions a Holanda, Regne Unit i Espanya. L’any 2009, instalada a Barcelona, comença el seu propi treball com a creadora i intèrpret amb les peces ”Solo para dos” , i ”Unforgiveable” una col.laboració amb Hajime Fujita (Japó), ademés de voler seguir col.laborant amb altres coreògrafs.

www.isabelolle.blogspot.com
www.associacioartisticatrans.blogspot.com