Wireglass

Wireglass són Dj Glass Hat (Omar Vázquez) i Ari Ann Wire (Ariadna Salvador).
Aquests dos artistes barcelonins provinents del món de la música i de les lletres s'uneixen amb la intenció d'oferir un recital poètic, musical i visual; literari, electrònic i digital. Arrel d'aquesta conjunció, sorgeixen les combinacions més inesperades, les mixtures més curioses, els planetes menys visitats, per a crear un col.lage incandescent. Wireglass us presenta..."Amígdalas efervescentes".

Música. Dj GH
Lletra, veu i imatges. AAW

Glass Hat:

Ari Ann Wire:

GLASS HAT
A mig camí entre el músic, el Dj i el pur entertainer, Glass Hat és una de les vacunes més saludables contra la uniformitat i l’encorsetament snob que intoxica amb massa freqüència les nits de la nostra ciutat. Amb una experiència de més de 10 anys, ha estat resident a diverses sales de la seva ciutat natal, Barcelona, havent compartit cartell amb artistes del panorama nacional i internacional.

Desacomplexat fins a la extenuació i exhibidor orgullós d’una amplitud de mires quasi panoràmica, Glass Hat treu art de la quotidianitat i converteix les seves sessions a una celebració de les últimes dècades de música popular, on les guitarres i l’electrònica s’estimen. Els seus shows audiovisuals combinen en perfecta sincronia música i imatge, creant així un espectacle únic, visual i sonor.

Ari Ann Wire
Ariadna Salvador Gironès (Barcelona, 1983), és llicenciada en Belles Arts per la Universitat de Barcelona (2006), ha realitzat el projecte final a l'Université d'Arts Plastiques de Rennes II (França), especialitzant-se en fotografia, gravat i instal•lació. Treballa com fotògrafa, escriptora, i gestora cultural i s'ha format en dansa i interpretació. Ara mateix està finalitzant un màster de Gestió Cultural (UOC). Col.labora amb l'associació cultural Púrpura Visual des de l'any 2009 en quant a fotògrafa, docent, poeta i narradora. És component del grup de jazz i poesia Ari & The 3D's. Desenvolupa diversos recitals poètics, filosòfics i tallers literaris (2010-2011) a Centre Cívic Sagrada Família, Harlem Jazz Club, Elèctric Bar, Centre Cívic La Sedeta, Casa Sagnier, Consulat Argentí. Publica un reportatge fotogràfic al llibre "Después del cáncer de mama", editorial RBA. Participa en la Performance col.lectiva del Dia Internacional de La Dansa al CCCB, Bcn. Publica dos relats a "Districte V", editorial Montflorit, guanya el 1er premi en categoria Joves escriptors, i en recita uns fragments a Kosmópolis '09, CCCB, Bcn. Exposa el reportatge fotogràfic "La mirada ardent" a diferents llocs de Barcelona (La Casa Elizalde, El Cird, L' Hospital Clínic de Barcelona, etc. 2004-2009) i participa en exposicions col.lectives a la galería Miscelänea i a la Llibreria La Central de Barcelona (2005). Participa en un recital poètic a Formentera (2005), publica un poemari dins de la revista literària mallorquina "Bossanova" (2004) i publica a "Solstici d' Estiu 7", poemari editat per la Fundació Aca que es presenta a Mallorca, València, Menorca, Eibissa i Barcelona (2003). Rep diversos premis literaris i artístics a L'Escola Frederic Mistral - Tècnic Eulàlia (1996-1999).