Si no veus correctament aquest missatge, utilitza aquest enllaç
Art per a la Ciència

L'Associació (gAmis) Grup d'Ajuda Mama i Salut, vinculada a l'Hospital Clínic de Barcelona, celebra el X Aniversari de la seva constitució i organitza una trobada cultural al CCCB el proper 28 de juliol, amb l'objectiu de recaptar fons per destinar-los a la recerca del càncer de mama (web de gAmis).

Venda de les entrades d'Art per a la Ciència!
Preu entrada: 15€

Punts de Venda: Atrápalo i a Telentrada (Catalunya Caixa) - 902 10 12 12

*En cas que no es venguin totes les entrades anticipadament, les podreu trobar a les taquilles del CCCB el mateix dia 28, a partir d'una hora abans de l'inici de l'espectacle.

Si el dia 28 no podeu venir però voleu col·laborar amb una aportació econòmica solidària, podeu fer un donatiu directe al compte de (gAmis)
BBVA 0182-0295-450201533604.

* Per a donatius superiors a 100€, podreu disposar, si ho requeriu, d'un rebut. Poseu-vos en contacte amb (gAmis) (link de gAmis).
* Els diners que es recullin aniran a parar íntegrament al compte de (gAmis) Grup d'Ajuda Mama i Salut. (gAmis) formarà un comitè que avaluarà els projectes que es presentin i que estiguin relacionats a millorar el tractament i la qualitat de vida de les persones amb càncer de mama. Finalment aquest comitè decidirà a quin, o a quins projectes, fa entrega dels diners.

Podrem gaudir d'hores d'espectacle en viu: música, teatre, dansa, venda d'art, audiovisuals, activitats diverses i, sobretot, molta comunicació.
Cartell d'artistes del Festival, link aquí

I per si l’espera es fa llarga...

Racó poètic de l’ApC!

Encetem el Racó poètic d’Art per a la Ciència al Facebook. Us hi animeu? Oferim aquest racó com un espai on pugueu penjar poesies, textos o il·lustracions, un espai literari i obert destinat a la lliure expressió. Busquem escriptors i il·lustradors!
També inaugurem una bústia de correu* on recopilarem més poesies, textos i il·lustracions. Tot això anirà destinat a la publicació d’un llibre virtual que es penjarà a la pàgina de (gAmis), a l’extracció de petits versos que introduirem en format sorpresa i oferirem el dia del festival Art per a la Ciència, 28/07/11 al CCCB, i a una possible edició física per al Dia Mundial de Càncer de Mama, 19/10/11.
*Envieu les vostres propostes a racopoetic.apc@gmail.com

Us hi esperem!

Aquest projecte proposa un esdeveniment cultural multidisciplinar, una trobada d'artistes de diverses disciplines i de diversos indrets que col·laboren, a través de l'art, a enfortir la ciència i a recaptar fons per combatre el càncer de mama i, també, per desmitificar-lo.

L'associació que hi ha al darrere d'aquest acte és (gAmis), una associació consolidada i compromesa amb aquesta lluita que insisteix a reunir art i ciència en diferents formats amb la intenció d'arribar sempre una mica més enllà.

El lloc de trobada serà el CCCB - Centre de Cultura Contemporània de Barcelona, Montalegre, 5, Barcelona . El dia, el 28 de juliol.

Podrem gaudir d'hores d'espectacle en viu: música, teatre, dansa, audiovisuals, activitats diverses i, sobretot, molta comunicació.

Si no voleu rebre més informació responeu aquest missatge amb la paraula BAIXA en l'assumpte.

El contingut d'aquest correu electrònic i els annexos adjunts són estrictament confidencials. En cas que no en sigueu la persona destinatària i hàgiu rebut aquest missatge per error, us agrairíem que ho comuniquéssiu immediatament al remitent, sense difondre, emmagatzemar o copiar el seu contingut.

D'acord amb la Llei 15/1999 de 13 de desembre de protecció de dades de caràcter personal (LOPD), us informem que les dades personals contingudes en aquest document són tractades i recollides en un fitxer del qual és responsable l’associació Grup d’Ajuda Mama i Salut (gAmis) i estan protegides amb les normes de seguretat que dicta l’esmentada Llei. (gAmis) tractarà les dades amb confidencialitat només amb la finalitat de gestionar la vinculació que manteniu amb (gAmis) i per remetre-us informació relacionada amb l’associació. Podeu sol·licitar en qualsevol moment l’accés, rectificació i cancel·lació de les vostres dades dirigint-vos a (gAmis) per escrit a l’apartat de Correus 12026- 08080 Barcelona, o per c/e a  junta@gamisassociacio.org